הופעות פרטיות וקונצרטים

שדרגו את האירוע שלכם: בואו לחוות את הקסם של גיטרה קלאסית בקונצרט פרטי

הופעות פרטיות וקונצרטים. בתחום המוסיקלי, מעטים הכלים שיכולים להשתוות ליופי הנצחי של הגיטרה הקלאסית. דמיינו סצנה שבה נגינה מלודית של גיטרה קלאסית ממלאת את האוויר, ויוצרת אווירה של אינטימיות ואלגנטיות.

מה מייחד אותי: המחויבות שלי ליצירת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת באמת מייחדת אותי. אני מבין שכל אירוע הוא מיוחד, ואני עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלי כדי ליצור קונצרט שמשלים באופן מושלם את החזון שלהם. בין אם אתם מארחים מפגש אינטימי או חגיגה גדולה, אני אעשה מעל ומעבר כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה הצלחה מסחררת.

החוויה: המוזיקה, על מנגינותיה האלגנטיות והמעודנות, יוצרת אווירה חמה ומזמינה, הכובשת את כל מי שמאזין לה. האינטימיות של קונצרט פרטי מאפשרת לכם ולאורחים שלכם להתחבר עמוק למוזיקה, וליצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

מותאם אליך: מאפיין מרכזי של השירות שלי הוא היכולת שלי להתאים אישית כל היבט של הקונצרט כך שיתאים לצרכים שלך. החל מבחירת הרפרטואר ועד לבחירת האווירה, אני מקפיד על הפרטים הקטנים כדי להבטיח שהאירוע שלכם ישקף נאמנה את הסגנון והטעם שלכם. בין אם אתה מעדיף את הצלילים המסורתיים של הגיטרה הספרדית או את היצירות הקלאסיות של באך.

יובל תאני מורה לגיטרה

מלחיני גיטרה קלאסית: מוזיקת לגיטרה קלאסית עשירה ביצירות של מלחינים ידועים. פרנסיסקו טארגה, שנחשב לעתים קרובות לאבי הגיטרה הקלאסית, חולל מהפכה בטכניקה וברפרטואר של הכלי. יצירותיו, כגון Recuerdos de la Alhambra ו-Capricho Árabe, הן מעמודי התווך של רפרטואר הגיטרה הקלאסית. מלחין בולט נוסף הוא יוהאן סבסטיאן באך, שיצירותיו ללאוטה ולגיטרה מעובדות יפה לגיטרה הקלאסית. יצירות כמו "פרלוד ברה מינור" ו"סוויטת צ'לו מס' 1" אהובות על הקהל והמבצעים כאחד. יצירותיהם של פרננדו סור, מאורו ג'וליאני ואנטוניו לאורו משמעותיות גם הן ברפרטואר הגיטרה הקלאסית, ומציגות לראווה את הרבגוניות והיופי של הכלי.

למה גיטרה קלאסית?: למוזיקת גיטרה קלאסית יש משיכה אוניברסלית החוצה גבולות תרבותיים ודוריים. המלודיות המרגיעות וההרמוניות המורכבות, יוצרות תחושה של שלווה ואלגנטיות, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת לכל אירוע.

הרקע שלי: אני גיטריסט קלאסי מקצועי עם שנים של הכשרה וניסיון בביצוע. הקדשתי את חיי לשליטה בגיטרה ולהבאת המוזיקה הקסומה שלה לקהלים ברחבי העולם. התשוקה שלי למוזיקה ניכרת בכל תו שאני מנגן, ומוסיפה רובד של עומק ורגש לאירוע שלכם שאין שני לו.

תהליך ההזמנה: הזמנת קונצרט פרטי איתי היא קלה ונטולת טרחה. כל שעליך לעשות הוא ליצור איתי קשר עם פרטי האירוע שלך, ואני אדאג לכל השאר. מבחירת הרפרטואר ועד תיאום הלוגיסטיקה, אטפל בכל היבט של הקונצרט, ואאפשר לכם להירגע וליהנות מהמוזיקה.

קונצרט פרטי הכולל מוזיקת גיטרה קלאסית הוא דרך מיוחדת ובלתי נשכחת לרומם את האירוע שלכם. בין אם אתם מארחים אירוע עסקי, חתונה או מסיבה פרטית, לגיטרה קלאסית יש את הכוח להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת. צרו איתי קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלי וכיצד אוכל לעזור לכם ליצור את הליווי המוסיקלי המושלם לאירוע שלכם.

צרו איתי קשר עוד היום להזמנה לאירוע שלכם

יובל תאני

צרו קשר עכשיו במספר:

 054-2521501
או בוואטספ

יובל תאני – גיטריסט קלאסי

יובל תאני הוא גיטריסט ישראלי עטור פרסים. יליד 1994, יובל זכה בפרסים בתחרויות גיטרה בינלאומיות וארציות רבות. בין הפרסים הרבים שזכה ניתן לציין את הפרס הראשון בתחרות גיטרה בטובינגן גרמניה, פרס הראשון בתחרות ע"ש איראן ירושלמי בירושלים, פרס שני וחביב הקהל בתחרות הבינלאומית בקלגנפורט אוסטריה ופיינליסט בתחרות היוקרתית ע"ש פרנסיסקו טארגה בספרד שם ניגן כסולן עם התזמורת הסימפונית של וולנסיה.

את לימודי המוסיקה החל בגיל 11 תחת הדרכתו של עודד שוב, מבכירי המורים בישראל לגיטרה. לאורך לימודיו זכה 14 שנים ברציפות במלגת קרן התרבות אמריקה – ישראל. בוגר מגמת המוסיקה הקלאסית בתיכון לאומניות ע"ש תלמה-ילין שם נבחר לנגן כנגן מצטיין עם תזמורת בית הספר את "הקונצ'רטו דה ארנחוז" כסולן. 

יובל הוכר במעמד של מוסיקאי מצטיין בצבא. במהלך השירות הצבאי הוא למד באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים תחת הדרכתה של אירית אבן-טוב, במהלך לימודיו זכה בפרס דיקאן הסטודנטים לאומנויות הביצוע וסיים את התואר הראשון בהצטיינות. יובל סיים תואר שני בהצטיינות תחת הדרכתו של יורם זרביב באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. ב2017 הוא עבר לאוסטריה שם למד לתעודת אמן עם גדול הגיטריסטים בעולם, הגיטריסט הקובני מרקו טאמיו.

סרטונים

'El Columpio' – הנדנה של טארגה

סונטה של פגניני 

תחרות בגרמניה בה זכיתי במקם הראשון